Vodka Absolut v pandemii vzývá sebelásku a zodpovědné pití

29. 3. 2021 | Eva Dragulová
Značky alkoholu, které dřív vsázely na společné pití s přáteli, mění kvůli pandemii strategii. Popíjení doma o samotě totiž není příliš zdravé, naopak to prohlubuje a vyostřuje negativní pocity. Jak se s tímto faktem popasovala značka Absolut?

Nová reklama vodky Absolut, která odstartovala na Valentýna, se snaží lidem připomenout, jaké to je být otevřený vůči ostatním a milovat druhé s úctou a soucitem. Kampaň Drink Responsibly. #LoveResponsibly (Pij s rozumem. #MilujSRozumem), kterou pro Absolut vytvořila agentura Young Hero, vyvrcholila 15vteřinovým spotem na Golden Globe Awards.

„Pravá láska je pravý příběh. Jaký je ten váš?“ ptá se kampaň a sdílí názory různých jednotlivců na téma vztahy a pandemie. Samozřejmě neopomíjí zmínit oblíbenou mantru alkoznaček, že alkohol „spojuje lidi a vytváří skutečná spojení“. Jedním dechem dodává, že při nadměrné konzumaci však dokáže negativní emoce znásobit, snížit naši vzájemnou toleranční hladinu a empatii a vnést do vztahů další napětí, kterého už tak zažíváme až příliš mnoho. Domácí násilí, které díky němu eskaluje, nevyjímaje.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.