Volkswagen předvedl mistrovskou optimalizaci pro obrázkové vyhledávání

23. 4. 2013 | BeDa
Volkswagen ‘like a boss’ ošéfoval vyhledávání obrázků na Googlu a udělal si reklamu na nové auto.

Optimalizace pro vyledavače nepatří mezi nejvíc kreativní prostředky propagace. Nebo spíš doposud nepatřila. Analýzu klíčových slov a jejich (obrázkové) začlenění do obsahu internetové stránky, na kterou má vyhledávání vést, bravurně zvládli u německé automobilky Volkswagen. Po zadání hesla ‘ultimate business car’ do obrázkového vyhledávání v Googlu se na prvních pěti místech objevila reklama na automobil společnosti Volkswagen. Těchto pět obrázků na sebe navazovalo, první dva obrázky tvořily auto, další dva nápis ‘like a boss’ a na posledním obrázku bylo logo Volkswagen.


Na základě optimalizace pěti různých URL na správnou pozici se Volkswagenu podařilo vytvořit podle vlastních slov ‘první organickou reklamu’. Za úspěch považuje Volkswagen i to, že se mu tato propagační akce podařila udělat v souladu s pravidly Googlu a nedošlo tak k žádné blokaci. Kampaň měla ale spíše zaujmout pracovníky médií, reklamní specialisty a odborníky na SEO. Že by vysoce postavený člen managementu opravdu vyhledával podobná slovní spojení při snaze pořídit si nové vozidlo, je značně nepravděpodobné. A díky takto “slabému” spojení nebylo tak obtížné celou akci provést. Slabé klíčové slovo (v tomto případě spojení slov) znamená, že nemá tolik konkurence. Nikdo něco podobného nehledá, proto není nikdo, kdo by na toto spojení svůj web optimalizoval.

 


Nyní jsou výsledky vyhledávání již “kontaminované” články o této reklamní akci. Ale první příjemci a tvůrci stihli udělat několik printscreenů a natočit video na důkaz svého úspěchu.

Zdroje: www.businessinsider.com, www.tagseoblog.com

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.