Značka Google stojí 114,3 miliardy dolarů

28. 4. 2010 | KAS
Nejdražší obchodní značku na světě vlastní podle žebříčku Milward Brown Optimor společnost Google. Její hodnota je neuvěřitelných 114,3 miliardy dolarů, tedy v přepočtu téměř 2,2 bilionu korun. Druhé místo obsadila společnost IBM a na třetí příčce je výrobce počítačů Apple. Microsoft drží bramborovou pozici.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nejdražší obchodní značku na světě vlastní podle žebříčku Milward Brown Optimor společnost Google. Její hodnota je neuvěřitelných 114,3 miliardy dolarů, tedy v přepočtu téměř 2,2 bilionu korun. Druhé místo obsadila společnost IBM a na třetí příčce je výrobce počítačů Apple. Microsoft drží bramborovou pozici.
Není nezajímavé, že Google patří mezi jedny z nejmladších značek v Top 10 a jeho hodnota ještě nenarazila na svůj strop - mezoročně se navýšila o 14 %.
A jak vypadá zbytek žebříčku? Pátou pozici drží Coca-cola, na šestém místě dlí McDonald's. Sedmou příčku má Marlboro, osmou China Mobile, devátou General Electric. Top 10 uzavírá Vodafone, který zároveň tvoří nejhodnotnější evropskou obchodní značku.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.