Zynga hledá další partnery ke spolupráci

3. 5. 2010 | IKE
Podíváme-li se na typické ráno uživatele sociálních sítí, zjistíme, že ve většině případů se při snídani bude věnovat sociálním hrám než čtení denního zpravodajství. Průzkum agentruy Nielsen navcí potvrdil, že tento trend se v posledních šesti měsících ještě více prohloubil. Je tedy logické, že právě Zynga, která je hráčem číslo jedna mezi Facebookovými hrami chce využít svého sílícího postavení pro další komerční aktivity.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Podíváme-li se na typické ráno uživatele sociálních sítí, zjistíme, že ve většině případů se při snídani bude věnovat sociálním hrám než čtení denního zpravodajství. Průzkum agentruy Nielsen navcí potvrdil, že tento trend se v posledních šesti měsících ještě více prohloubil. Je tedy logické, že právě Zynga, která je hráčem číslo jedna mezi Facebookovými hrami chce využít svého sílícího postavení pro další komerční aktivity. Předlohou má být oboustranně prospěšná spolupráce s vyhledávačem Bing, která proběhla v prvním čtvrtletí tohoto roku.
Bing se tenkrát rozhodl nabízet virtuálním farmářům ve FarmVille odměnu ve virtuální měně, pokud se stanou jeho fanoušky. Stránky Bingu během jediného dne nabraly 425 000 fanoušků a několikanásobně tak překročily původní hodnotu (ta činila "pouhých" 117 000).
Michael Comerford, který vede tým pro komerční aktivity Zyngy se nechal slyšet, že by rád přímo ve hrách aplikoval možnost reklamních sdělení, jejichž shlédnutím, případně proklikem by hráč vydělal virtuální peníze. Podle Comerforda má však Zynga jednu podmínku - sdělení musí být pro hráče relevantní a cílená.
S případným uvedením platformy by pak Zynga nechtěla otálet, dočkat bychom se mohli již toto léto.

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: