Burger King v halloweenské reklamě upozorňuje na strašidelná místa. Jde o opuštěné restaurace jeho konkurence

27. 10. 2020 | Milada Zemanová
Některá místa nahání hrůzu a lidé se jim raději vyhýbají. Právě mezi ně patří i opuštěné provozovny konkurentů McDonald's a Wendy's. A čím jsou tak strašidelné? Nikdy neposkytly zákazníkům požitek z masa grilovaného na ohni.

Burger King je známý tím, že si utahuje ze svých konkurentů. Řetězec McDonald's se stal terčem jeho vtípků již opakovaně a v období Halloweenu je Burger King obzvláště kreativní. Tento řetězec provozoven rychlého občerstvení letos přišel s kampaní s názvem Scary Places (Strašidelná místa, pozn. redakce). V rámci ní upozorňuje na 5 opuštěných restaurací napříč Spojenými státy americkými. Nikde není přímo zmíněný název řetězce, ale je zřejmé, že se jedná o bývalé provozovny McDonald's a Wendy's.

Jednotlivé printy jsou doplněny o varování, která jsou jako vystřižená z hororu. První praví například: „Mějte se na pozoru před místy, kde se nikdy negrilovalo na ohni.” A druhé: „Legenda praví, že zde nikdy negrilovali na ohni.”

Co je tedy na těchto místech tak strašidelné? Nejde o to, že jsou opuštěná, ale jak upozorňuje Burger King:

„Když byla tato místa v provozu, nedokázala zákazníkům poskytnout chuť masa grilovaného na ohni, kterou tak milují. Někdy v noci dokonce uslyšíte prskající výkřiky smažící plochy. Co by mohlo být děsivějšího?”

Právě grilování masa na ohni je jedním ze silných prodejních argumentů, na které Burger King láká. Kampaň Scary Places ovšem míří ještě dál. V rámci své aplikace Burger King zakomponoval kupony, které zákazníci obdrží, pokud se ocitnou v blízkosti některého ze strašidelných domů. A tento kupon platí, jak jinak, na Whopper grilovaný na ohni.

Jednotlivé opuštěné budovy budou mít svou reklamu v místních novinách v městech, kde se zmíněné strašidelné domy nachází.

Burger King se nebojí klaunů

Jak jsme již zmínili, McDonald's se stává terčem vtípků od Burger Kingu relativně často. Před třemi lety si na Halloween dokonce vzal na paškál hlavního maskota tohoto řetězce, samotného klauna Ronalda McDonalda. V BK ho sice považují za strašidelnou figuru, přesto se ho ale nebojí obsloužit. A aby byla dodržena podstata Halloweenu, tak prvních 500 zákazníků, kteří tehdy dorazili na některou z vybraných poboček v kostýmu klauna, dostalo Whopper zdarma.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: