Dove chce v nové kampani dostat skutečnou krásu do spotů konkurence

26. 3. 2021 | Barbora Vičarová
Značka Dove pokračuje ve svém dlouholetém poselství vyobrazování reálné krásy. V nové kampani se rozhodla dostat skutečné ženy do povědomí tím, že za jejich obsazení v reklamě konkurentům klidně zaplatí.

„Jsi moc malá, tmavá, tlustá, netypická…,” to vše slýchají ženy na castinzích do reklamních spotů, které hledají průměrnou a konformní krásku, která nevybočuje. A právě proto pak v reklamách vídáme jeden stereotyp, kvůli kterému se mnoho žen cítí podřadněji nebo méněcenně. Právě s vyobrazováním ženy v reklamním prostoru se rozhodla zatočit značka Dove, a přichází tak společně s madridskou agenturou LOLA MullenLowe s novou kampaní s názvem It’s On Us (Je to na nás). 

Jádrem kampaně je nápad infiltrovat se do reklamního prostoru pomocí castingových videí s netypicky krásnými ženami. Ty Dove rozeslal reklamním agenturám a firmám společně s informací, že pokud právě tyto ženy obsadí, Dove modelkám zaplatí za jejich práci místo konkurenta. 

Sophie van Ettinger, globální viceprezidentka Dove, vysvětluje:

„Dove už více než 60 let podniká kroky, které představují světu skutečnou krásu a pracuje na rozbíjení stereotypů. Z výzkumu víme, že pokud se ženy necítí zastoupeny, může jim to bránit v dosažení jejich plného potenciálu. Dopady toho jsou obrovské a negativně ovlivňují zdraví, kariéru a vztahy žen. Jako akční značka, která neustále zpochybňuje omezené ideály krásy, je naší povinností pomáhat ostatním, aby v reklamě viděli reprezentaci všech možných druhů krásy.“

Sdílejte tento článek:
Podobné články: