ETA je podle Reader´s Digest nejdůvěryhodnější značkou mezi malými domácími spotřebiči

28. 3. 2011 | TAM
Společnost ETA zvítězila v průzkumu „Dobrá značka“, který každoročně pořádá společnost Reader´s Digest Výběr v 16 zemích světa. ETA si své prvenství v kategorii malých kuchyňských spotřebičů drží pravidelně od roku 2003. Hlavní roli v průzkumu hraje spontánní znalost a důvěryhodnost značek ve třiceti produktových kategoriích.

ETA, zdroj: www.eta.cz

Společnost ETA zvítězila v průzkumu „Dobrá značka“, který každoročně pořádá společnost Reader´s Digest Výběr v 16 zemích světa. ETA si své prvenství v kategorii malých kuchyňských spotřebičů drží pravidelně od roku 2003. Hlavní roli v průzkumu hraje spontánní znalost a důvěryhodnost značek ve třiceti produktových kategoriích.

„Ceníme si, že značka ETA je v kategorii malých kuchyňských spotřebičů vnímána jako nejlepší. Neustále pracujeme jak na nových produktech, které uspokojí potřeby zákazníků, tak zdokonalujeme stávající produkty“, řekl Jiří Pathy, generální ředitel společnosti ETA. „Ocenění pro nás znamená velkou výzvu a motivaci,“ doplňuje. Ve světě je ocenění „Dobrá značka“ známé pod názvem Reader's Digest European Trusted Brands. V rámci průzkumu, který probíhal v 16 zemích světa, bylo distribuováno celkem 586 596 dotazníků, v České republice bylo obesláno 13 500 respondentů. Cílem výzkumu bylo zjistit, ke které značce mají spotřebitelé největší důvěru. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo ve čtvrtek 24. března 2011 v Obecním domě v Praze.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: