Facebook testuje ve své aplikaci olympijské filtry podobé těm na Snapchatu

9. 8. 2016 | Petr Michl
Facebook zkouší další recept z kuchařky engagementu Snapchatu. Testuje využití filtrů, které dovolí lidem vyjádřit například pomalovat si ve videu či na fotce tvář virtuálními národními barvami.



Jednou z nejzábavnějších funkcionalit na Snapchatu jsou Lenses, filtry, se kterými můžete po pár vteřinách vypadat na fotografii či videu jako Robocop, ale třeba i jednorožec zvracející duhu. Facebook se nyní dal opět na opisování.

Filtry vylepšující fotografie či videa dodává do své mobilní aplikace. Díky technologii získané akvizicí aplikace MSQRD stačí, když nasnímáte na svém telefonu vaši tvář, a během okamžiku ji může zdobit vlajky vaší země, nebo nápisy vyjadřující podporu atletům soutěžícím momentálně na olympiádě v Riu. Skvěle to přibližuje následující video.

To, že jsou na něm kanadské barvy, není náhoda. Právě v této zemi spolu s Brazílií probíhá aktuální test. Pokud bude úspěšný, dá se předpokládat, že by další roll out měl přijít velmi rychle. Přeci jenom kouzlo olympijské tematiky má časově omezené trvání jen do konce klání pod pěti kruhy.

Snapchat dokázal tento druh filtrů již zpeněžit, když ho nabízí značky jako Pepsi nebo McDonald's. Podobné využití se tak pochopitelně nabízí i u Facebooku a to nejen proto, že je druhá jmenovaná značka oficiálním olympijským partnerem. Nejdřív je ale potřeba ukázat, že podobná vylepšení vlastních příspěvků lidi baví. Olympiáda a s ním spojené fanouškovství se přitom jeví jako ideální pobídky k tomu, aby je vyzkoušeli. 

Zdroje: The Drum, Digitall Buz Blog

Štítky dokumentu: Facebook Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: