Jak Drákula může dělat balet, když se nevidí v zrcadle? Zeptejte se agentury Wunderman Thompson Perth

11. 9. 2020 | Aneta Birnerová
Legenda praví, že Drákula nevidí svůj odraz v zrcadle. Australská pobočka reklamní agentury Wunderman Thompson si jeho omezení vzala jako inspiraci pro vytvoření pozvánky na znovuuvedení stejnojmenného baletního představení.
 

Jak využít koupelnové trampoty prince temnoty v rámci kampaně oslavující znovuuvedení slavného baletu? Západoaustralská pobočka agentury Wunderman Thompson našla inspiraci přímo na „místě činu.” Na toalety místních barů umístila vedle zrcadel plakát na balet Dracula v takovém úhlu, že v jeho odrazu vidíte pouze pozadí. Hlavní hrdina – přesně dle mýtických fyzikálních zákonů platících pro upíry – postrádá svůj zrcadlový odraz.

Jak podle vás vypadá ideální reklama? Je nepodbízivá a zároveň nepřehlédnutelná a hlavně – zanechá hluboký nezapomenutelný dojem. Přesně do této definice nová kampaň s názvem Mizející drákula (Disappearing Dracula) patří.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: