Marketing Journal Podcast: S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit generaci Z

8. 10. 2020 | Petr Michl
Marketéři se sotva naučili mluvit k mileniálům jejich jazykem a už je tu další generace, navíc v lecčem mnohem náročnější v požadavcích, co má na značky, a významně těžší v tom, kde a jak ji lze oslovit. Jak funguje generace Z a jak k ní mluvit? Nechte si poradit od Pavlíny Louženské.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020


„To je skvělé, že to říkáš, protože to přesně ukazuje, jak přemýšlí mileniálové," pověděla Pavlína Louženská několikrát během Marketing Journal Podcastu o generaci Z jeho moderátorovi, Petrovi Michlovi. Věřte, že vcítit se do myšlení poslední (částečně) dospělé generace dneška není nic lehkého. „Je jim vlastní aktivismus. Tam, kde jsme jako mileniálové nadávali na hypotéky nebo na to, že nemáme na život, který bychom si přáli, tam jde generace Z na barikády," říká Pavlína Louženská o demografické skupině aktuálně ve věku 15 až 25 let. Nebudeme se ale bavit jen o jejím politickém aktivismu reprezentovaném asi nejlépe Gretou Thunberg. Generace Z je již nyní nezanedbatelnou kupní silou, ke které se značky musí naučit promlouvat.


Pavlína Louženská vedla v minulosti marketing v agentuře H1.cz a u online prodejce módy ZOOT, je zakladatelkou skupiny Holky z marketingu, členkou správní rady Transparency International, stratégem v agentuře manGoweb, mentorkou pro startupy pro společnost Google, vyhledávanou konzultantkou v oblasti fashion marketingu a někým, kdo skutečně rozumí, jak žije a přemýšlí generace Z.

V rámci Marketing Journal Podcastu se od ní o generaci Z dozvíte:

  • charakteristiky, které generaci Z definují;

  • jaký mají vztah ke značkám;

  • kdo to je Charli D'Amelio a jak s ní dokázala Prada skórovat na TikToku;

  • jaký je rozdíl mezi zážitkem pro mileniály a pro generaci Z;

  • jak generaci Z zážitky vytvářet a nabízet;

  • jak se pohybuje online;

  • jestli je pro ni vůbec relevantní kamenný retail;

  • nové výzvy v zacílení a práci s Gen Z na internetu ve srovnání s mileniály;

  • role PR, newsletterů nebo outdoor reklamy;

  • co mají marketéři dělat, když má tato cílová skupina zapnutý Ad Blocker;

  • jak a kde jim vyprávět příběhy, které je zajímají.

 

Zmáčkněte play

 

Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače). Nejlépe ovšem uděláte, když si přidáte Marketing Journal Podcast také na vaší podcastové aplikaci. Měl by být dohledatelný na hlavních platformách, včetně SpotifyGoogle Podcasts nebo Stitcheru.

 

Kam dál?

 

Připomeňte si náš předchozí podcast s aktuální Osobností PR dle soutěže Zlatý středník, Bohuslavem Bohuňkem. Dozvíte se v něm:

  • jak mohou píáristé zkazit krizovou komunikaci;

  • jak mají značky komunikovat svá ocenění;

  • jak moc vítají novináři „kafíčka“ a se zástupci agentur;

  • má co dělat novinář na firemním večírku;

  • optimální podoba tisková konference;

  • a to nejlepší, co může píárista novináři dát.

 

Pusťte si to.

Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače) nebo ji můžete najít na Spotify či Google Podcasts.

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: