Reklama týdne: Honda CR-V a optické iluze

1. 11. 2013 | Petr Michl
Honda opět září s do detailů propracovanou reklamou. Tentokrát s využitím optických iluzí. Doslova vám bude přecházet zrak.

Klient: Honda

Produkce: mcgarrybowen London

Země: Velká Británie

Honda umí propracované reklamy, které stojí na malých detailech. Dokázala to již třeba spotem „Hands" oslavujícím šíři produktů vyrobených v továrnách Hondy od roku 1948 a zručnost japonských inženýrů, kteří dokážou přeměnit sny v realitu. Zadáním týmu z agentury mcgarrybowen London bylo tentokrát upozornit na to, že nová generace Hondy CR-V v motorizaci 1.6 i-DTEC Diesel představuje velké SUV, ale přesto má malou spotřebu a dlouhý dojezd. Nejlépe v tom duchu, že je to tak nepravděpodobné, že se tomu zdráháte věřit, přesto je to však pravda. Zkrátka: „An impossible made possible.“ Skvělou ilustrací tohoto dosti krkolomného sdělení se staly optické iluze, při kterých nevíte, kdy vidíte něco reálného a kdy vás šálí zrak.

Nemá cenu vyjmenovávat veškeré iluze, které se ve spotu objeví. Poselství je doručeno i díky tomu, že se na video prostě musíte dívat opakovaně. Šok z prvního zhlédnutí nevídaného a překvapení při odhalení iluze nepřestávají bavit. Za tím, že vše vypadá tak jednoduše, stojí ovšem důkladná příprava. Podívejte se na video zachycující průběh natáčení.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: