Sport je dar, prohlašuje kampaň značky Under Armour

25. 5. 2022 | Kristýna Vozková
Ne každý může sportovat, každý by ale tu možnost měl mít. To je hlavní poselství nové kampaně značky Under Armour, ve které září amatérští sportovci.

Značka: Under Armour

Kampaň: Gift of Game

Kreativa: DOMO

Produkce: DOMO

Země: USA

 

Máme víc budov než volného prostoru a víc obrazovek než sportovního vybavení... Odkdy se spontánní hra stala něčím, za co se musí platit?" ptá se spot Under Armour nad záběry teenagerů, kteří sportují, ale také nad těmi, kteří by pouze chtěli a pozorují přitom, jak jejich sportovní plácek v parku ustupuje sbíječkám a výstavbě další silnice. Právě téma dostupnosti sportu pro mladé a nasvícení toho, co jim může pro život dávat, je hlavním poselstvím minutu a půl dlouhého díla vytvořeného ve spolupráci s kreativní agenturou DOMO

Kampaň s názvem Gift of Game byla v USA spuštěna již v lednu, až nyní ale vysílá svou myšlenku o tom, že sport je darem, který by měl být dostupný každému, do celého světa. Sport totiž není jen o míči a hřišti, je to příležitost. Příležitost získat sebevědomí, propojení s ostatními hráči a vybudovat si komunitu. Přesto však ve 21. století sport není dostupný pro všechny. A poselstvím značky Under Armour je tyto bariéry prolomit.

Kreativní tým kampaně v čele s kreativními řediteli Julianem Kingem a Ginger Boydovou strávil před samotným natáčením mnoho času s rodiči a dětmi z rodin, které sportovní bariéry pociťují, a hovořil s nimi o výhodách, jež sportovní aktivity mládeži poskytují.Díky kladení stále hlubších otázek se naše spojení s těmito mladými sportovci a jejich komunitami prohloubilo,“ uvedl Julian King. Následně byli mladiství požádáni, aby sami zdokumentovali svůj život s důrazem na roli sportu. Výsledek byl dle tvůrců dojemný a velice inspirativní.  

Právě takové autentické příběhy amatérských sportovců chtěl následně zachytit na kameru režisér spotu André Stringer spolu se svým týmem, s maximálním ohledem na to, že hvězdami zde nejsou profesionální herci ani sportovci. Natáčelo se po dobu několika týdnů v Baltimoru, na washingtonské St. John’s College High School, ale také v anglickém Birminghamu. Producent filmu, Eric Press, uvedl, že v mnoha případech měli jen jedinou šanci jedinečný sportovní okamžik zachytit. A právě ono kouzlo okamžiku je dle něj spolu s autenticitou hrdinů nejsilnější stránkou celého spotu. Nutno podotknout, že velkou roli zde sehrála také gradující instrumentální hudba a nemůžeme opomenout ani outfity značky Under Armour.

Bylo pro nás ctí prozářit kampaň Gift of Game a poukázat na překážky, kterým čelí mladí sportovci při snaze získat přístup ke sportu. Chtěli jsme najít ty správné příběhy, které světu ukáží tuto neuvěřitelně důležitou misi,“ uvedl na adresu kampaně André Stringer.Sport má i na mne velký vliv a  proto je pro mne podpora snahy přinést všem příležitost, která změní pravidla hry pro miliony mladých sportovců, velmi smysluplná. Mezi dary sportu patří i propojení a důvěra – což jsou základní stavební kameny komunity a zároveň mají transformační vlivy na jednotlivce i společnost jako celek.“

Zdroje: Little Black BookUnder Armour 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: