Ženy milují Pinterest

28. 2. 2012 | BD
Pinterest jako hlavní zdroj nových zákazníků funguje hlavně pro společnosti zacílené na ženy.

Počet žen na nové sociální síti Pinterest je alespoň v Americe poněkud zarážející. Ze všech uživatelů za velkou louží tvoří 83 %. V jiných zemích taková disproporce v zastoupení obou pohlaví není. Například Britové jsou si vcelku rovni, muži tvoří 56 % uživatelů Pinterestu.

Ale jelikož je většina uživatelů této online nástěnky z Ameriky, celková čísla pořád hovoří o převaze dívek a dam. Nejvíce z toho mají prospěch na ženy zacílené společnosti. Časopisy o životním stylu, bytovém designu a vaření získávají díky Pinterestu nové potenciální zákaznice. Dokonce už pokládá některé své větší konkurenty na lopatky.

Co se týče trafficu, přivedl Pinterest na stránky modly všech amerických hospodyněk Marthy Stewartové více lidí než Facebook a Twitter dohromady. Podobně si vede i jinde. U stránky o vaření Cookinglight se řadí na druhé místo, hned za největší světový vyhledávač Google. Podíl v trafficu roste i u stránek pro hospodyňky CountryLiving, internetového magazínu s bytovým designem Elle Decor nebo u časopisu Self o dietě a fitness.

U Country Living si Pinterest rozdělili mezi šéfy jednotlivých sekcí. Fotoeditor má na starosti nástěnku s inspirativními obrázky, editor ručních prací a řemeslných výrobků má pod palcem nástěnku zaměřenou právě na tyto činnosti. A funguje to. Nesdílejí zde jen svoje vlastní obrázky, ale také si z jiných nástěnek vypůjčují věci, které je inspirují. A počet lidí, kteří na jejich stránky z Pinterestu přišli, se od srpna zvýšil o 150 %.

Zdroje: www.mashable.com, www.visual.ly

Štítky dokumentu: Facebook Google Pinterest Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: