9 z 10 akcí na sociálních médiích se děje na Facebooku

16. 2. 2012 | BeD
Event marketingu u menších firem vévodí Facebook, jsou ale i tací, kteří sociální média nepoužívají.

Plánujete marketingovou akci a přemýšlíte, na jaké sociální síti ji budete propagovat - Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+? Naprostá většina si vybere Facebook. Takový je alespoň výsledek výzkumu pro americký trh společnosti Constant Contact.

Event marketing už nějakou dobu není o direct mailech, telefonátech a prostém doufání v to, že někdo přijde. Teď je to o real-time komunikaci, on-line videech a skutečném zapojení lidí do pořádaných akcí. Většina dotazovaných chce přes sociální média zasáhnout větší množství lidí, informovat je o svých plánovaných akcích a získat nějakou zpětnou vazbu.

To, že vyhrál Facebook, není žádným překvapením. Přeci jen se jedná o největší sociální síť. 89 % respondentů uvedlo, že právě Facebook je hlavním prostředkem přes který organizují své propagační akce.

Na dalších místech za Facebookem se umístil Twitter s 66 % a profesionální sociální síť LinkedIn, kde své akce pořádá více jak polovina dotázaných. Jak vyplývá z výsledků výzkumu, který byl proveden na vzorku 474 menších společností, Twitter i LinkedIn by mohly v letošním roce svoji ztrátu dohnat. Začít prezentovat různé akce a události na síti LinkedIn má v plánu v roce 2012 dalších 20 % dotazovaných, u Twitteru je to 13 %.

Většina oslovených společností pro svoji propagaci sociální sítě využívá, dle průzkumu je ale 23 % těch, kteří buď nevědí, jak je používat, nebo si myslí, že to zabere příliš mnoho času.

Zdroj: www.allfacebook.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.