Debenhams odměňuje zákazníky facebookovými kredity

24. 8. 2011 | bN
Společnost Debenhams odstartovala kampaň, v níž odměňuje zákazníky prostřednictvím facebookových kreditů.

Společnost Debenhams, síť módních obchodních domů, odstartovala kampaň, v níž odměňuje své zákazníky prostřednictvím facebokových kreditů.

Odměnu získají zákazníci, kteří jsou fanoušky její stránky na Facebooku nebo se zaregistrovali k odběru newsletterů.

Debenhams je jednou z prvních značek, které využívají facebookové kredity i mimo kontext her na sociální síti.

Doufá, že odměny v podobě “facebookových kreditů” podpoří sounáležitost zákazníků se značkou.

Brand manažerka společnosti Debenhams Jane Exon uvedla, že facebookové kredity jsou jakýmsi poděkováním zákazníkům obchodu.

 

Zkráceno z: www.marketingweek.co.uk
 

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.