Facebook zavádí odznaky i pro Stránky

30. 8. 2019 | Kristýna Vozková
Cílit na své nejlepší fanoušky mohou správci FB Stránek už od července. Nyní uživatelé sledující Stránky dostávají i další odznaky, které v komentářích ukazují, jak moc se zapojují do konverzací.

Již před rokem zavedl ve Facebook odznaky ve Skupinách. Označení administrátora, základajícího a nového člena, ale třeba také experta na zahajování konverzací, mělo přispět k lepší orientaci v rámci komunity. Dle odznaků u jména v komentářích poznáte, kdo je v konkrétní FB Skupině kdo. A pravděpodobně to funguje, jinak by se odznaky nedočkaly rozšíření svého působiště. 

Během posledních dnů se začaly nové odznaky objevovat také v rámci Stránek. Kromě dříve zavedeného nejlepšího fanouška tak mohou uživatelé nyní získat odznáčky s označením „Follower” („Sledující”),„Anniversary follower” („Výročí sledování”)nebo „Milestone follower”(„Sledující významné události”).  

Některé české facebookové Stránky mají i lokalizované varianty odznaků, následující printscreeny jsme pořídili na stránce DVTV. U  „Výročí sledování" je přitom v odznaku číslice. Toto označení vypadá značně neohrabaně, dokáže ale říct, jak dlouho uživatel danou Stránku sleduje. Zdeněk Formánek tak sleduje DVTV 1 rok. 

Odznak „Sledující významné události" pak bude náležet tomu, kdo reaguje na obzvláště populární příspěvky. Nemyslíme se, že by na významnost měl Facebook u příspěvků jiné měřítko než míru engagementu. 

Uživatelé mohou získat i více odznaků najednou. U jejich jména se bude posléze zobrazovat jedna ikonka spolu s označením +1.  

Administrátoři Stránek tak mají opět možnost blíže poznat své publikum a lépe s ním interagovat.  Během měsíce června umožnil Facebook administrátorům Stránek s více než 10 tisíci sledujícími cílit příspěvky pouze na jejich nejlepší fanoušky

Mohou tak například vytvářet obsah přímo pro své skalní fanoušky, a zároveň tak s nimi budovat v rámci komunity užší vztahy. S novými odznaky budou moci například poděkovat těm, co je sledují rok, dva či více, za jejich věrnost nebo je nějakým způsobem odměnit. 

Zdroje: socialmediatoday.com, Facebook Help

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.