Google revoluce v reklamě začíná veselým cestováním a mluvícími teniskami

11. 3. 2013 | Bednářová Daniela
Série experimentů od Googlu má změnit podobu reklamy. Takový je alespoň záměr projektu Art, Copy & Code.

Google se snaží přesvědčit svět o tom, co může přinést reklamní kreativita spojená s technologií v řadě experimentů, na kterých spolupracuje s velkými reklamními agenturami a světovými značkami, jako jsou Volkswagen, Adidas nebo Burberry. Některé z klasických reklamních kampaní značek dostanou díky programu Art, Copy & Code novou podobu.

 

V centru zájmu je využití moderních technologií (které dodá samozřejmě Google) v kombinaci s reklamními nápady. Další experimenty zahrnují spolupráci s filmaři, kreativci a techniky na tom, jak přes digitální přístroje nově propojit firmy s jejich zákazníky. Příběh se dá podle Googlu dnes vyprávět v podstatě čímkoliv.


Prvním partnerský projektem je Volkswagen Smileage. Aplikace a webová služba s tímto názvem navazuje na loňskou kampaň VW s hlavním reklamním claimem ‘It’s not the miles, it’s how you live them.’ (Nejde o ujeté kilometry, ale o to, jak je prožijete.) Smileage má udělat z cesty autem zábavnou a hravou událost hodnou sdílení. Aplikace měří zábavnost každé cesty. Tu určuje počasí, hustota dopravy, lokace, čas a sociální interakce.

 

Například dlouhá sobotní cesta, kdy svítilo sluníčko může získat vyšší hodnotu smileage než ranní jízda do práce po zasněžených silnících. Použit se aplikace dá u jakéhokoliv auta. Tedy u toho, se kterým si můžete sesynchronizovat svůj telefon. Po cestě můžete zapsat a sdílet, kdo s vámi jede. Aplikace sama rozpozná další auta, která také používají Smileage a může se s nimi elektronicky pozdravit, nebo, když se jedná o stejné auto, dokonce přidělí speciální nálepku.

Ale nejen s autem si můžete sesynchronizovat svůj chytrý telefon. Dalším projektem Google Art, Copy & Code je mluvící bota. Speciálně upravené tenisky Adidas pronáší na adresu svého nositele vtipné a motivační komentáře na základě toho, jak se pohybuje. Tyto komentáře může majitel bot rovnou sdílet na sociální síť a komunikovat tak s ostatními.

Další experimenty se připravují. Pokud se chcete dozvědět, jaké konkrétně, podívejte se na stránky programu Art, Copy & Code a přihlašte se o novinky.

Zdroje: www.artcopycode.com, brandchannel.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.