Google skončil druhý!

9. 5. 2011 | bN
Apple se stal nejhodnotnější značkou světa.Vyplynulo to z žebříčku BrandZ Top 100. Na druhém místě se umístila značka Google s hodnotou vyčíslenou na 111,5 miliardy dolarů.

Apple se stal nejhodnotnější značkou světa. Vyplynulo to z žebříčku nejhodnotnějších značek, který každoročně sestavuje agentura Millward Brown Optimor, člen skupiny WPP. Hodnota značky Apple vzrostla od roku 2006 o 859% na 153.3 miliard dolarů. První tři vedoucí značky žebříčku BrandZ Top 100 jsou technologické společnosti. Na druhém místě se umístila značka Google s hodnotou vyčíslenou na 111,5 miliardy dolarů a na třetím místě značka IBM, jejíž hodnota je 100,85 miliardy dolarů.

Největším skokanem je značka Facebook. Její hodnota meziročně stoupla o 246 procent na 19,1 miliardy dolarů. Čínský vyhledávač Baidu se stal druhou nejrychleji rostoucí značkou v tomto roce. Svou hodnotu posílil o 141 procent. Značka vyhledávače je v současnosti oceňována na 22,6 miliardy dolarů. To mu v celkovém hodnocení zajišťuje 29. pozici oproti 75. z loňského roku. K vysokému růstu firmě pomohl odchod Googlu z Číny v loňském roce.

Kompletní zprávu o nejhodnotnějších značkách BrandZ Top 100 si prohlédněte zde


Zdroj: www.brandz.com
 

Štítky dokumentu: Budování značky Facebook Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.