Jak na firemní komunikaci ve světě sociálních médií?

22. 5. 2012 | PeMi
Na konferenci Firmy v sociálních sítích se pokusí nalézt odpovědi třeba Daniel Dočekal, Pavel Ungr nebo Marek Prokop.

Víte, jak se má vaše společnost pohybovat ve světě sociálních médií? Odpověď může nabídnout konference Firmy v sociálních sítích, která se uskuteční již ve čtvrtek 7. června 2012. Hlavní témata budou:

  • jaký smysl mají Twitter či Facebook pro firemní komunikaci,
  • jak sociální sítě dokážou pomoci byznysu a ke zvýšení efektivity prodeje,
  • jak mají efektivně pracovat se značkou uprostřed sociálního davu,
  • jak lze sociální sítě monitorovat a jak tento monitoring využít.

V roli řečníků se představí celá řada uznávaných odborníků na dané téma. Zlý muž českého internetu, Daniel Dočekal se zamyslí nad tím, zda Facebook už náhodou nenahrazuje reálný svět.

Jindřich Fáborský (IGLOONET) uvede 15 super tipů pro reklamy na Facebooku. S nimi byste měli lépe zvládat jejich návrh, správu i optimalizaci. Pomohou vám také vyhnout se chybám, které FB kampaně zbytečně prodražují a snižují jejich efektivitu.

Více detailně pak bude mluvit o Kritických přehmatech firem v sociálních sítích Ondřej Jireš (Dobrý web).

Senior SEO Consultant z H1.cz, Pavel Ungr, prozradí, co můžete udělat proto, aby vás potenciální zákazníci úspěšně a často nacházeli nejen na vyhledávačích, ale i v interním vyhledávání na Facebooku,

Názornou případovou studii na téma Firemní využití Google plus představí Luděk Motyčka (Google Czech Republic).

Typické fungování české firmy na Facebooku popíše Michal Popelář (Wunderman Interactive) a zároveň nastíní, jak je jednoduše zlepšit.

Chování českého fanouška na Facebooku a jeho vývoji za poslední 3 roky se bude věnovat Barbora Wagnerová ze Symblaze, společnosti která tvoří aplikace pro značky Fidorka, Milka, Tatiana či Oreo.

Velmi úspěšný vlastní rebranding se podařil marketingové agentuře Bubble, která se zaměřuje na sociální média. O tom, jak se jí to podařilo, poví její Managing Director, Lukáš Kořínek.

Podívejte se na kompletní program i profily přednášejících. Registrace je možná ZDE.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: