Jak to vypadá, když se marketéři rozhlížejí aneb setkání MKTI

27. 5. 2011 | SLoN
Ve středu 25. 5. proběhlo první neformální setkání Marketingového Institutu na téma Kreativita vs. Efektivita. Lidé z marketingu dostali před setkáním jediný úkol: dívat se kolem sebe a hledat příklady, které se hodí k vybranému tématu. Jak to dopadlo?

Ve středu 25. 5. proběhlo první neformální setkání Marketingového Institutu na téma Kreativita vs. Efektivita. Lidé z marketingu dostali před setkáním jediný úkol: dívat se kolem sebe a hledat příklady, které se hodí k vybranému tématu. Jak to dopadlo?

Úvodní case study „Die Felsenputzer“ představila členka rady MKTI Lucie Dobešová. Na kampaň oceněnou evropskou Effie z roku 2009 navázal kreativní ředitel internetových projektů, idea maker agentury Booster Prague, držitel pěti Louskáčků a řady dalších kreativních ocenění v oblasti internetové i klasické reklamy Marek Prchal.

Společně se svým kolegou Adamem Reinbergerem promluvili o projektu „Přemluv bábu“ a problémech, kterým v souvislosti s komunikací projektu museli čelit a stále ještě čelí především doznívajícím reakcím na tuto kontroverzní kampaň. Druhým příkladem byla Facebooková krizová komunikace ze Slovenska „Objav Mlieko“, kde se na stránce pro děti objevila tematika neetického zacházení s kravami.

 

Case „Refresh Your World“ prezentovala Iva Macků z reklamní agentury MARK/BBDO, která letos stejně jako předchozí rok vyhrála první místo v soutěži Český direkt & promo. Další zajímavou osobností neformálního setkání MKTI byl také Tomáš Otradovec, který působí již patnáct let v reklamě, komunikaci a marketingu, nyní je kreativním ředitelem v agentuře McCann Erickson Prague. Tomáš Otradovec se věnoval virálním kampaním,jako příklad ukázal virální spot pro Lide.cz.

 

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.