Jak vypadá typický řidič motorky Harley-Davidson?

7. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Z Facebooku za využití crowdsourcingu na Twitter - Harley a jeho jízda po sociálních sítích.

Co mají společného šéfkuchař, vysokoškolská studentka a učitel na prvním stupni základní školy? Řídí motorku Harley-Davidson a chtějí se o tento zážitek podělit. A nejsou jediní, v rámci nového reklamního projektu motorkářské legendy pod názvem “E Pluribus Unum” (Out of many, one - jeden z mnoha, jediný) se dává dohromady komunita majitelů těchto jednostopých kousků.

Místo, kde se budou potkávat, si vybrali s ohledem na moderní trendy a celosvětové rozšíření amerického motorkářského velikána - sociální síť Twitter. U Harley-Davidson věří svým zákazníkům a fanouškům natolik, že jim do rukou svěřili celou kampaň. Nejdříve začali na Facebooku, kde prostřednictvím aplikace Fan Machine dostali fanoušci prostor navrhovat a podporovat jednotlivé reklamní nápady.

Crowdsourcingový nápad z Facebooku pak realizovali na Twitteru. Harold Chase přišel s nápadem na prezentaci samotných motorkářů a vyvrácení stereotypické představy o majitelích motorek Harley-Davidson. Prostřednictvím fotek, které sdílejí na Twitteru pod hashtagem #StereotypicalHarley, řidiči motorek se znakem Harley-Davidson společně dokazují, že jsou různého sociálního původu, vzhledu, pohlaví, vyznání nebo rasy.

Vedle galerie fotek vznikají postupně i videoklipy. V prvním je 18 různých řidičů se svými motorkami, mezi nimi je například rocková hvězda, DJ nebo inženýr. Kampaň by měla rozproudit aktivitu fanoušků a přimět je víc o Harleyích mluvit, jak na webových stránkách, tak na sociálních sítích.

Zdroj: www.adweek.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.