Jak zaplatit marketing?

31. 1. 2012 | Petr Michl
Středeční akce Marketingového institutu při VŠE se bude ptát přesně na tuto otázku.

Marketingová oddělení v rámci firem mají všechny ten stejný problém. Přesvědčit vedení, že si zaslouží pro svou práci pořádný kus rozpočtu. Jenomže prokázat jak, čím a proč se (nejen) kampaně vyplatí, kolik vydělají a firmě přinesou, je velmi složité.

Marketingový Institut je nezávislé, občanské sdružení, které vzniklo při Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE) s cílem zprostředkovat dialog mezi odborníky z praxe i studenty. V rámci únorového setkání se pozvaní hosté i publikum společně zamyslí nad modely financování marketingu, ale i způsoby jeho měření a prokazování účinnosti. Důležitost marketingu je totiž v mnohém určena právě schopností jeho vlastní obhajoby v rámci firmy..
Hosty v panelu, kteří předvedou případové studie a podělí se s publikem o vlastní praktické zkušenosti, budou:

Jaro Barták (CEO Kofola)
Karel Duchek (výkonný ředitel Wundermann)
Juraj Juhasz (marketing Nestlé)
Lucie Staňková (SAS)
David Hůla (ex AkzoNobel)“

Setkání proběhne ve středu 1. února od 17.30 na Malostranské besedě v prostorách Trick baru. Přihlásit se můžete zde.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: