John Lewis opět dojímá kouzelným vánočním příběhem. Dělá radost i muži na Měsíci

10. 11. 2015 | Petr Michl
K Vánocům patří stromeček s ozdobami, dárky, cukroví a od listopadu také skvělá reklama od britského obchodního řetězce John Lewis, která vás na to všechno již dopředu navnadí.



K Vánocům patří stromeček s ozdobami, dárky, cukroví a od listopadu také skvělá reklama od britského obchodního řetězce John Lewis, která vás na to všechno již dopředu navnadí. Tentokrát je příběh bez tučňáků, ale nepostrádá pohádkové motivy. Malá holčička objeví skrze astronomický dalekohled na měsíci starého muže. K Vánocům mu pak dokáže po několika marných pokusech doručit s pomocí balónu dalekohled. Muž tak uvidí Zemi konečně více z blízka a dokáže si dokonce se svou malou kamarádkou pohlédnout doslova z očí do očí. 

John Lewis si na sebe ušil bič. Každý rok se od něj od uvedení spotu Long Wait před 4 lety očekává reklama světové kvality, která bude dojímat miliony a zároveň obchodně fungovat. Loni se to značce povedlo snad nejvíce s příběhem o malém chlapci a tučňákovi Montym. Důkazem toho budiž třeba to, že Monty se posléze prodával jako plyšová hračka a byl záhy beznadějně vyprodán. Něco podobného šlo napodobit jen těžko. Spot #ManOntheMoon, který opět vznikl v dílně agentury Adam&Eve DDB, má ovšem i tak své vlastní specifické kouzlo. Pokud navíc nebudete myslet na to, jak balónky dopravily dárek na měsíc, a kde se tam ten starší pán vlastně vzal, pomáhá nová reklama mimo šíření vánoční atmosféry i připomínat, abychom nezapomínali na ty nejstarší členy našich rodin, které samota o Vánocích trápí o to tíživěji.

Naše vánoční reklama je opět o tom udělat něco navíc, abyste někoho potěšili dokonalým dárkem. Tento rok je nicméně příběh vyprávěn výjimečně kreativním a poutavým způsobem, když naše hrdinka Lily neváhá nasadit všechny síly, aby se spojila s mužem na Měsíci,"  uvedl v tiskové zprávě customer director značky Craig Ingils a dodal: Doufáme, že to inspiruje lidi, aby nalezli pro své milované skutečně speciální dárek. Zároveň věříme, že naše partnerství s (neziskovou organizací) Age UK zvedne povědomí o problematice osamělosti starších..."

K tomu by mělo napomoci i 11 měsíčních" pop-up shopů, které budou zbudovány v obchodních domech John Lewis. Značka zároveň vytvořila i mobilní aplikaci využívající technologii augmentované reality. Stačí s objektivem telefonu zamířit na muže na Měsíci na reklamách John Lewis a uživatelé budou převedeni na 3D interaktivní mapu Měsíce, kde se o něm každý den až do Vánoc mohou dozvědět nové zajímavosti.

#ManOnTheMoon možná nemá líbivost „Montyho" ani tak důrazné spojení s charitou jako loňský vánoční příběh od Sainsbury's ze zákopů 1. světové války, přesto je další skvělou sváteční reklamou. Vánoční sága reklamní výjimečnosti od John Lewis tak pokračuje.

Zdroje: The Drum, Inspiration Room

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.