Konference: Digital Briefing 2013 aneb Online & Mobile Trends 2013

7. 11. 2012 | Petr Michl
Jan Řežáb, Michal Pastier a další vám představí trendy příštího roku. Nenechte se zaskočit novinkami v digitální oblasti a buďte na ně připravení.

Myslíte to se svou značkou vážně? Načerpejte inspiraci pro příští rok. V pražském kině ATLAS proběhne 5.12. 2012 poprvé v České republice akce v podobě v zahraničí oblíbeného formátu digitálního briefingu na další rok, Digital Briefing 2013 aneb Online & Mobile Trends 2013. Účastí získáte konkrétní tipy vycházející z praktických zkušeností a přehled o online a mobilních trendech, které byste neměli v příštím roce přehlížet.

Na konferenci vystoupí řada zajímavých řečníků. Například Jan Řežáb, CEO Social Bakers, odřekl kvůli této konferenci účast na podobné akci v Abu Dabí. Nedávno se setkal s Markem Zuckerbergem, co mu řekl? Proč změnil Facebook algoritmus a funguje ještě pro značky a firmy? 

Marketingový ředitel McDonald’s David Werner představí nejlepší mobilní aplikaci roku 2012. Michal Pastier, kreativní ředitel Zaraguza Digital, která je skokanem roku na světovém trhu (Facebook ji zařadil mezi 20 nejkreativnějších agentur na světě) a nejlépe hodnocený řečník konference Marketing & Sales, představí nové případové studie - spojení kreativity a Digitalu.

Jiří Maier, Brand Manager Nescafé Dolce Gusto ukáže zcela novou koncepci online věrnostního programu a další zcela konkrétní témata. Matěj Novák, matador českého výkonnostního internetu představí zcela nový systém efektivity online reklamy.
Brand Manager IBM CEE Viktor Laštovka studii „Jak myslí marketéři na světových trzích“.

Konference si dále klade za úkol zodpovědět, jaké novinky pro příští rok přináší Facebook a Google. Jak nově v digitálních kanálech používat KPI's. Jaké nové a efektivnější obchodní modely nabízí internetové servery. Jak se bude měnit penetrace a využití internetu & mobilů. Organizátoři slibují navíc nadstandardní prostor pro otázky a networking.

Akce je určena jak pro odborníky, tak pro marketéry, šéfy značek, podnikatele a kohokoliv, koho zajímají nové směry v komunikaci.

Konferenci pořádá časopis DIREKT a agentura Dark Side, akce volně navazuje na dny iDirektu předchozích let.

Registrace na www.idirekt.cz

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.