Přihlášky na Duhovou kuličku do konce dubna!

9. 4. 2010 | PES
Přípravy osmého ročníku mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička 2010 jsou v plném proudu. Kreativní festival, společně s konferencí na společensky zodpovědná témata, se uskuteční 2 a 3. června 2010. Agentury a zadavatelé reklam své příspěvky do soutěžní části festivalu mohou přihlašovat prostřednictvím webové stránky www.duhovakulicka.cz od 1. dubna do 1. května 2010.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Zlín, 1. dubna 2010 – Přípravy osmého ročníku mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička 2010 jsou v plném proudu. Kreativní festival, společně s konferencí na společensky zodpovědná témata, se uskuteční 2 a 3. června 2010. Agentury a zadavatelé reklam své příspěvky do soutěžní části festivalu mohou přihlašovat prostřednictvím webové stránky www.duhovakulicka.cz  od 1. dubna do 1. května 2010.
Mezinárodní festival reklamy Duhová kulička 2010, jehož hlavní motto zní: „Etika je tím, co odděluje dobrou reklamu od špatné, a kreativita tím, co odlišuje výbornou reklamu od dobré,“ se v letošním roce uskuteční ve dnech 2. - 3. června 2010. Duhová kulička je tradiční festival pořádaný již osmým rokem při Mezinárodním festivalu filmu pro děti a mládež ve Zlíně.
Součástí festivalu je také soutěžní část, ve které odborná mezinárodní porota vybírá nejlepší kreativní a zároveň etické reklamy z komerční i nekomerční oblasti. „V případě, že se porota rozhodne udělit cenu Grand Prix, postupuje tato reklama automaticky do hlavní soutěže na festivalu Golden Drum, který patří mezi nejvýznamnější reklamní soutěže vůbec,“ doplnila manažerka Duhové kuličky Nela Fišerová.
Agentury a zadavatelé reklam mohou svá reklamní díla do soutěže přihlašovat od 1. dubna 2010 do 1. května 2010. Přihlášení díla je velice snadné, celé probíhá prostřednictvím webové stránky www.duhovakulicka.cz , kde je potřeba se pouze zaregistrovat a vyplnit přihlášku. Po uhrazení jednorázového manipulačního poplatku ve výši 4400 Kč pak může každý přihlašovatel přihlásit libovolný počet prací. Reklamní díla je možné přihlásit do soutěžních kategorií, kterými jsou televizní spoty, tisková reklama, nová média, out of home reklama a sociální a nekomerční reklama. V těchto kategoriích bude o vítězi rozhodovat špičková mezinárodní porota, v jejímž čele zasednou Mike Longhurst (McCann Ericsson), člen výkonné rady Evropské asociace komunikačních agentur, nebo Johanes Newrkla (BlueTango), bývalý předseda Art Director’s Clubu Europe, či Giovanni Lunghi (University of Udine), člen výkonné rady EFCCE – Evropské nadace pro vzdělávání v oblasti komerčních komunikací.
Speciální kategorií je pak ještě Young Marbles, která je určena studentům mediálních oboru v Čechách a na Slovensku. Ti mohou přihlásit návrh kampaně, který na zadané téma vypracují. I vítěz Young Marbles postupuje automaticky na festival Golden Drum a obdrží i věcné ceny.
Duhová kulička je unikátní projekt, který se v hodnocení reklam nesoustředí pouze na stránku kreativní, ale také na etický rozměr reklamních děl. Tomu odpovídá i složení mezinárodní poroty, ve které zasednou nejen komunikační profesionálové, ale také zástupci médií, psychologů, akademických pracovníků, odborníků z oblasti sociálních věd a zástupci samoregulačních orgánů.
Nedílnou částí festivalu je také odborná konference, která se letos bude zaobírat tématy mediální výchovy, „zeleného marketingu“ a politického marketingu. „Vzhledem k tomu, že se letošní Duhová kulička uskuteční týden po volbách do Poslanecké sněmovny ČR, budou se na konferenci mimo jiné rozebírat i aktuální politické kampaně českých politických stran,“ dodává manažerka projektu Nela Fišerová.
Hlavním účelem konference je vytvořit mezinárodní diskusní fórum odborníků, ať již současných, nebo budoucích. Určena je zejména odborné veřejnosti z řad marketingových pracovníků firem či zaměstnanců agentur a pedagogům, kteří se zabývají mediální výchovou. Na konferenci budou na daná témata přednášet přední čeští a světoví odborníci.
Atraktivním bodem programu konference je Duhový den s reklamou, během kterého probíhá promítání nejlepších světových reklam, které byly oceněny například na festivalech Golden Drum v Postoroži nebo Cannes Lions.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.