Twitter má svou Timeline

20. 9. 2012 | BD
Twitter představil několik designových úprav profilových stránek uživatelů. Změna stránek se ale dotkne všech, i firem a osobností. Pro ty jsou změny určeny především.

Hlavní proměnou je větší úvodní fotografie a výraznější fotostreamy (náhledy fotografií uživatele). V úterý ráno oznámila společnost Twitter tyto změny prostřednictvím ranní show na televizi NBC “The Today Show”, ta byla také první stránkou, která svůj nový vzhled představila.

 

Twitter v podstatě představil svou vlastní Timeline s obřím obrázkem na coveru. Obrázky hrají roli a ví to i Twitter, který byl původně založen hlavně na myšlenkách, které jejich tvůrci dokáží vecpat do 140 znaků.

Twitter cover obrázek není tak široký jako u Facebooku, také fotka uživatele se nekrčí v levém spodním okraji, ale má své místo uprostřed. Obrázky v záhlaví stránky si mohou uživatelé upravit jak na klasické webové verzi, tak i na té mobilní. Nový look nahradí u firemních stránek starší lišty, které byly přímo nad feedem. Stejně jako ony, bude i nový cover obrázek přizpůsobitelný a i nadále budou mít správci firemních stránek možnost nechat určitý tweet připnutý na začátku feedu na prémiové pozici. To ale platí jen pro ty firmy, které do reklamních produktů Twitteru investovaly alespoň 25 000 dolarů.

 

Dalším dokladem toho, že obrázky dostávají na Twitteru více prostoru, je i vyšší počet a větší velikost náhledů obrázků od uživatele na profilové stránce. Místo dřívějších 4 obrázků v jedné řadě je u nového profilu obrázků 6 a jsou ve dvou řadách pod sebou.
Nad uživateli zatím nevisí žádný konkrétní termín, kdy budou muset na nový vzhled přejít, ale to platí jen pro ty, kteří používají klasickou webovou verzi.

Mobilní verze už mají černý obdélník v místě, kam si mají uživatelé nahrát nový cover obrázek. V ranní show pro obyvatele Spojených Států Twitter představil i novou aplikaci pro iPad, která podporuje nový vzhled.

Kromě velkého úvodního obrázku jsou dobře viditelné i náhledy fotek uživatele a při rozkliknutí jednoho konkrétního obrázku, v podstatě neuvidíte na obrazovce nic jiného. Větší důraz na vizuální stránku je výhodný spíše pro firmy a osobnosti, pro ostatní uživatele je to v podstatě méně informací a více obrázků. Ne všichni jsou tak z nového vzhledu Twitteru nadšení.

 

Zdroje: www.adage.com, www.techcrunch.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.