Twitter zvažuje firemní stránky

7. 4. 2011 | KaS

Po vzoru Facebooku se také Twitter přiklání k myšlence zřízení firemních stránek, které slouží především pro prezentaci společností. SLužba snázvem Branded Pages by měla přinést nový druh stránky pro profilové účty. Jde o jeden z projektů, který je v současnosti zástupci sítě zvažován pro profesionálnější přístup k prezentaci společností.

Jsou-li tyto informace pravdivé, bude jistě zajímavé sledovat následný vývoj. Podle dostupných informací by společnosti uvítali rozšíření komunikačních kanálů na Twitteru. Současný model totiž nenabízí příliš mnoho možostí, jak návštěvníka firemního profilu oslovit, takže širší možnost prezentace společnosti na profilu by se hodil. Otázkou je, zda bude taková služba fungovat na Twitteru, když funguje na Facebooku. Každá ze sociálních sítí má totiž svá specifika a s nimi také specifické uživatele.

Štítky dokumentu: Budování značky Facebook Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.