Vánoce jsou časem nákupů (a reklam na nákupy)

28. 11. 2012 | Bednářová Daniela
Častokrát je mnohem jednodušší dárek zaplatit, než ho vybrat. Společnost Barclaycard se snaží svým zákazníkům nákupy usnadnit.

O Vánocích se v televizi i v tisku výrazně zvyšuje počet reklam na parfémy. Ať už dámské nebo pánské. Ale není to jediná kategorie, která v tuto část roku více tlačí na pilu. Předhání se hlavně prodejci, ale svojí troškou do mlýna přispívají i finanční služby a jejich kampaně.
Společnost Visa posílá majitelům platebních karet se svým symbolem pozvánku do soutěže. Když budete platit vánoční dárky kartou Visa a následně své platby zaregistrujete, můžete denně vyhrát finanční odměnu a nebo třeba tablet.

V Británii na to šli o něco poetičtěji. Společnost Barclays v novém vánočním spotu ukazuje, že i když nakupování dárků je občas za trest, platba s jejich kartou je lehká jako čerstvě napadlý sníh.

 

Pokud už jste někdy prodělali nákup hraček pro vlastní dítě, mladšího sourozence, neteř či synovce nebo blíže nespecifikované dítě, víte, že to rozhodně není jednoduché. Nabídka je až děsivě široká. Ve spotu se hračky překřikují a chtějí, aby si reklamní tatínek koupil právě je. Jediná nestresující chvilka reklamy je tehdy, když muž svým telefonem zaplatí nákup.

 

Tvůrci reklamy asi předpokládali, že se postavičky, které ve spotu vystupují, lidem zalíbí. Proto připravili i speciální herní aplikaci s hračkami a augmentovanou realitou. Hračky ze spotu se objevují i na facebookové stránce Barclaycard a jako službu zákazníkům zde nabízejí tipy na nákup hraček třeba od plyšového orangutana Mr. B.

 

Režisér Chris Palmer, který za reklamním spotem stojí, je svojí prací známý i u nás. Byl to právě on, kdo upekl novou Škodu Fabia ve formě sladkého dortu. A také pobouřil Británii velmi uvolněnou verzí královské svatby Williama a Kate pro T-Mobile.

Zdroje: www.adweek.com, finance.yahoo.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.