Burger King si získává pozornost kolemjdoucích díky veřejnému odhalování

11. 6. 2021 | Aneta Birnerová
Rok domácího osamění nás skutečně změnil. Dříve nás krásné dívky z plakátů lákaly na své přednosti, dnes se ale soustředíme na jejich odhalená... ústa. Řetězec rychlého občerstvení Burger King se toho rozhodl využít a v nové brazilské printové kampani obličejovou nahotou rozhodně nešetří.


Kampaň: Feeling uncomfortable? (Cítíte se nesví?)

Značka: Burger King (Brazílie)

AgenturaDavid-Madrid

Přestože v Brazílii covidová pandemie ještě zcela neutichla, Burger King se již vrátil do ulic. Na pomoc si přizval jednu ze svých dvorních agentur David-Madrid, která mimojiné stojí za kampaní s „plísňovým whopperem“ přesvědčujícím zákazníky o kvalitě přírodních ingrediencí.

Ne že by hamburgerový král hladovým poddaným otevřel hlavní vchod svých restaurací. V nové printové kampani je pouze upozorňuje na pohodlnou a bezkontaktní možnost nákupu pomocí okének Drive-thru. Na jeho plakátech se ovšem neobjevuje nic, co by evokovalo auta, bezpečnou vzdálenost nebo dezinfekční sprej. 

Právě naopak. Na první pohled kolemjdoucí šokuje billboard plný lidí s odhalenými ústy, který přitáhne jejich pozornost jako vůně barbecue omáčky. Tady se rozhodně „nerouškuje”. Na sérii plakátů se totiž nachází obrázky vnitřních prostor královských restaurací z let 2017 – 2019. Fikaný způsob, jak lidi šokovat a zároveň v nich aktivovat čip nostalgie.

„Cítíte se nesví?“ Ptá se na spodním okraji každý print. A pak následuje uspokojivé vysvětlení: „Nebojte se, tohle je rok 2019.“ Nejmenším písmem se až nakonec objevuje klíčová informace o možnosti bezkontaktního nákupu pomocí Drive-thru. 

Nepřipomíná vám to tu úsměvou taktiku, kdy se lidé pomocí nadpisu „SEX, HOLKY A ROCK’N’ROLL“ snaží upozornit na prodej své staré matrace? Myslíte si, že jde o geniální nápad, nebo máte podezření, že v agentuře David-Madrid postrádali grafika a tak museli sáhnout do archivu? Ať tak či tak. Funguje to!

Zdroj: adage.commusebycl.io

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: