Branded Content Tag bude detailnější. Vztahy mezi značkami a influencery na Facebooku tak budou ještě více transparentní

26. 10. 2018 | Milada Zemanová
Branded Content Tag bude nově obsahovat více kontextu a navíc Facebook rozšiřuje nástroj Brand Collabs Manager do nových zemí.

Facebook aktualizuje pravidla svého Branded Content tagu (tzv. značkový obsah, pozn. redakce), aby zajistil uživatelům větší vhled do spolupráce mezi značkami a influencery. Dále testuje nové způsoby, kterými mohou Stránky označit Stránky patřící influencerům a v příštím roce chce spustit nové označovací nástroje.

Proč by to mělo marketéry zajímat

Historicky „značkový obsah” zobrazoval štítek „Paid” (Sponzorováno) v horní části příspěvku. Nově by však štítek měl znít „Paid partnership” (Placená spolupráce) a dále by součástí příspěvku měla být ikona „About this Partnership” (O této spolupráci). Ta povede k dalším informacím o vztahu mezi Stránkou, která sdílela obsah, a firmou, která za daným obsahem stojí.

Firmy tak budou moci lépe představit spolupráce s influencery a svým fanouškům poskytnout více kontextu. Maria Smithová, facebooková ředitelka produktu pro News Feed a medializaci médií, k těmto změnám uvedla:

Ve všech změnách se řídíme naším hlavním principem, kterým je transparentnost. Chceme zajistit, aby lidé správně pochopili povahu vztahu za obsahem v jejich f eedu a aby značky a tvůrci obsahu snadno a přesně sdíleli partnerství na Facebooku".

Společnosti spolupracují s influencery již dlouhý čas, nicméně pozadí těchto vztahů nebylo dosud často příliš zřejmé.

Novinkou také je, že nástroj Brands Collabs Manager, který pomáhá propojovat firmy a influencery, bude postupně spouštěn v různých zemích. Úplně poprvé byl tento nástroj uveřejněn v USA v letošním červnu a nyní se rozšíří do Indie, Německa, Mexika, Thajska a Velké Británie. Úplně poprvé byl tento nástroj uveřejněn v USA v letošním červnu. Pokud bude postupně rozšířen i do dalších zemí včetně České republiky, není prozatím jasné.

Zdroje: Facebook, Marketing Land, Wersm

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: