Protiútok v "generační válce" - kampaň na podporu seniorů

2. 10. 2010 | ČTK
Pod sloganem Mluvme o stáří - Nech moji babičku na pokoji odstartuje v pátek 1. září k Mezinárodnímu dni seniorů osvětová kampaň obecně prospěšné společnosti Elpida plus a Nadace O2. Jejím cílem je vymezit se proti diskriminaci seniorů, připomenout hodnoty, které stáří přináší, a probudit o staré lidi zájem. Zaznělo to na tiskové konferenci k zahájení kampaně.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pod sloganem Mluvme o stáří - Nech moji babičku na pokoji odstartuje v pátek 1. září k Mezinárodnímu dni seniorů osvětová kampaň obecně prospěšné společnosti Elpida plus a Nadace O2. Jejím cílem je vymezit se proti diskriminaci seniorů, připomenout hodnoty, které stáří přináší, a probudit o staré lidi zájem. Zaznělo to na tiskové konferenci k zahájení kampaně.
"Pokud se u nás mluví o seniorech, pak jen v negativním slova smyslu," řekla ředitelka Elpidy Plus Bronislava Hilliová. Upozornila přitom na některé diskusní skupiny na Facebooku či dalších sociálních fórech či nedávnou předvolební kampaň, kde se objevil klip Přemluv bábu.
Kampaň, kterou pro pořadatele vytvořila reklamní agentura VCCP, se snaží negativní postoje zvláště mladších lidí k seniorům změnit. Podle Natálie Sahulové z VCCP se je snaží ukázat jako lidi, kteří se o mladé lidi v dětství starali, kteří je mají rádi a které naopak mají mladí lidé rádi. Bude zahrnovat inzerci ve více než 30 denících a časopisech, billboardy, reklamu v pražských tramvajích či ve vlacích, internetové diskuse či virální videovou kampaň na internetu. Ta by měla uživatele internetu dovést na stránku www.mluvmeostari.cz, která bude spuštěna na počátku října. Prozatím bude kampaň trvat po celý říjen. O tom, zda bude pokračovat, se rozhodne po jejím vyhodnocení.
Kampaň podpořily instituce jako například Výbor dobré vůle Nadace Olgy Havlové či Informační centrum OSN, ale i známé tváře z řad herců a zpěváků. Například herečky Jana Plodková a Iva Pazderková, herec Petr Vaněk a zpěvák kapely Please the trees Václav Havelka. Na plakátech ke kampani jsou vyfoceni se seniorem a říkají zde: Nech moji babičku na pokoji!. "Nelíbí se mi, že se ke starým lidem přistupuje, jako by byli zbyteční," odůvodnila svou účast v kampani Pazderková.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: