Reklama na Pepsi, která potřebuje vaše osobní údaje z Facebooku

4. 4. 2012 | Bednářová Daniela
Sociální rozměr v propagaci hraje čím dál větší roli. Společnost Pepsi na Facebooku postavila reklamní kampaň.

Pepsi bere sociální sítě opravdu vážně. Facebook se totiž stal jedním z ústředních prvků nové reklamní kampaně na Pepsi Next. Sociální rozměr spočívá v tom, že Pepsi hodlá použít profil na Facebooku jako předobraz samotných zákazníků pro komiky, kteří je pak ztělesní v reklamě. Šílená představa právě ožívá.

Nápojový gigant se spojil s komediální stránkou Funny Or Die pro online ochutnávací akci nové Pepsi Next. Ale jelikož uživatelé nemohou opravdu ochutnávat nový nápoj online, je podle Pepsi nejlepším řešením téhle situace nechat zahrát reakce lidí skupinkou komiků. Od videí si slibuje, že budou mít i virální potenciál.

Online ochutnávka bez otevření lahve nebo plechovky - na tohle heslo láká Pepsi uživatele Facebooku. Místo toho, aby uživatelé sami sdíleli videa s první ochutnávkou, bude jejich reakce zahrána jedním ze skupinky improvizujících komiků.

Pepsi si z facebookových profilu lidí, kteří se k projektu přihlásí, vybere pár informací, které pak slouží hercům jako základ pro improvizaci. Vychází například z povolání, často používaných slov a zájmů. Ukázkovým “ochutnávajícím” je Gary Vaynerchuck - ten založil stránky zabývající se vínem a dělá i video recenze. Komik, který k němu byl přidělen, se jeho spoty hodně inspiroval a testování nové Pepsi pojal jako ochutnávku vína. Používá stejný styl představení, dikce a je docela možné, že takhle by mohla opravdu Garyho ochutnávka vypadat. Pokud budou chtít uživatelé skutečně nový nápoj ochutnat, budou si muset skočit do Walmartu.

Zdroj: www.mashable.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: