Soutěž Epica Awards 2011 zná své vítěze, Češi mohou doufat ještě v třetí a druhé místo

28. 11. 2011 | VOt
Mezinárodní soutěž reklamní kreativity Epica Awards 2011 zná vítěze hlavních cen. Druhá a třetí místa se budou udělovat příští tyden. Šanci mají i české práce.

Minulý týden byly v Paříži uděleny ceny v mezinárodní soutěži reklamní kreativity Epica Awards 2011. Soutěže se také zúčastnili čeští tvůrci, ale na zlatou medaili bohužel nestačili. Šance na umístění však ještě nejsou úplně ztracené. Tři práce – outdoorová kampaň pro Coleman, Activii (Young&Rubicam) a facebooková aplikace Amnesty international (Euro RSCG) se ještě mohou příští týden umístit na druhém nebo třetím místě.

Porota složená z novinářů marketingových časopisů ocenila v kategorii Film agenturu Wieden+Kennedy Amsterdam za kampaň pro Heineken, v kategorii Print Spillmann/Felster/Leo Burnett za inzerci pro pojišťovnu Swiss Life, v kategorii Outdoor získala hlavní cenu agentura Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R za reklamu pro Land Rover a v poslední kategorii Interactive byla oceněna Jung von Matt Stockholm za kampaň Mini Gateway.

Porota letos vybírala z 588 prací. Celkem bylo zasláno 3738 přihlášek. Z Česka jich dorazilo 76, nejvíce jich tradičně poslalo Německo nebo Francie.

Zdroj: www.epica-awards.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: