Jak se značky chovají k influencerům? Platforma 'Fuck You, Pay Me' ukáže na ty, kteří nejsou fér

6. 10. 2021 | Barbora Vičarová
„Být influencer není práce.” Dlouhodobý nešvar celosvětové i české scény dostává na frak na nové platformě „Fuck You, Pay Me”. Influenceři zde hodnotí firmy bez skrupulí a poukazují na ty, které nechtějí influencerům adekvátně zaplatit a nechovají se k nim příliš uctivě – nemluví se zde náhodou také o vás?

Asi znáte nejrůznější recenzní portály na kterých můžete ohodnotit e-shop, službu nebo třeba lékaře – co takhle ale ohodnotit přístup firem k marketingu z pohledu influencerů, kteří s nimi spolupracují? Tak právě to nabízí nová platforma „Fuck You, Pay Me”, která si rozhodně nebere servítky. 

Cílem portálu je nastavit zrcadlo firmám, kteří spolupracují s influencery a zlepšit postavení influencerů v marketingovém světě. Protože i sponzorovaný post na Instagramu je práce a firmy by za ně měli influencerům náležitě platit, jednat s nimi slušně a nepřikazovat jim, co si o produktu mají myslet. 

Firma založená social media marketérkou Lindsey Lee Lugrin a bývalým odborníkem na data ve Facebooku Isha Mehrou, si klade za cíl dát vlivným osobám a tvůrcům obsahu větší sílu, transparentnost a informace při vyjednávání sponzorovaného obsahu. Funguje tedy na velmi podobném principu jako portály, kde mohou zaměstnanci hodnotit své zaměstnavatele. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.