Když už se zdá, že je fotek moc, nastupují ilustrace

16. 11. 2012 | Bednářová Daniela
V záplavě módních fotografií je ilustrace vítaným oživením vizuální komunikace. Podívejte se, jak to kreslí značce Prada a dalším.

Módní značka Prada spustila svoji první mobilní aplikaci, na které spolupracovala s ilustrátorem Richardem Hainesem, dřívějším návrhářem pánského oblečení a nynějším ilustrátorem a úspěšným blogerem (What I saw today).

 

V záplavě módních fotografií je ilustrace vítaným oživením vizuální komunikace značky. Zapojení kreslíře už si Prada ozkoušela dříve, když spolupracovala s komixovým kreslířem Jamesem Jeanem. V roce 2007 udělal jen nástěnné malby v prodejnách v Los Angeles a New Yorku, pak v roce 2008 vytvořil pozadí pro módní přehlídku v Miláně. Jeho výtvory ale měly takový ohlas, že se objevily na oblečení a několika různých doplňcích. Nakonec celou svoji spolupráci shrnuli do animovaného spotu “Trembled Blossoms”.

 

Nyní Prada spolupracuje s Richardem Hainesem, který svými uhlovými kresbami už dotvořil několik knih o kolekci podzim/zima 2012. Nyní se od klasického tisku dostala spolupráce do elektronické podoby. Díky mobilní i webové aplikaci IL PALAZZO se mohou lidé podívat na výrobky Prada a Hainesovy kresby v prostředí virtuálního paláce.

 

Spolupráce s výtvarnými umělci je zajímavým oživením pro módní značky, které běžně pracují s fotografiemi. Britská společnost Ted Baker propojila ilustraci s Instagramem. Aby do svých obchodů přilákali na novou jarní kolekci více zákazníků, uspořádali speciální akci, při které se zákazníci fotili ve zkoušených modelech a nahrávali je na Instagram. Následně byly jejich snímky doručeny jedenácti různým umělcům v Londýně. Ti vybrané modely překreslili a sdíleli na sociálních sítích. Ilustrace se v módním průmyslu dá použít mnoha různými způsoby.

Zdroj: www.brandchannel.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.