Londýnský Fashion Week - spojení módy a techniky

20. 2. 2013 | Bednářová Daniela
TopShop spojil síly s Googlem, Burberry přineslo digitální personalizaci. Bez technologických hraček by týden módy zřejmě nefungoval.

Týden módy je zpátky v Londýně a domácí značky vytahují svoje trumfy. Burberry má na každý týden módy přichystanou speciální technickou vychytávku. Po holografické přehlídkce a interaktivním livestreamu z mola je to letos digitální personalizace.

 

Objednat si kabát, kabelku či klobouk přímo z přehlídky šlo i loni, ale nyní přibyla i digitální personalizace. Při naskenování vytouženého kousku z webových stránek nebo přímo v obchodě se objeví video, které ukáže jeho cestu od nákresu přes výrobou až na pult. Ve videu se navíc objeví i jméno člověka, který video spustil, vyražené na zlatou cedulku připevněnou ke zboží.

 

Burberry se věnuje módě zhruba stejně jako moderním technologiím. Se zákazníky komunikuje přes různá sociální média, na Instagramu například firma Burberry zveřejňovala obrázky modelů ještě předtím, než se objevily na mole. V hlavní prodejně na Regent Street v Londýně si také dali technici záležet. Když budou lidé skenovat své zboží tady, video s personalizovaným vzkazem se jim objeví na interaktivních tabulích, které jsou rozmístěné po obchodě. Společnost neustále vymýšlí nové akce, například jako je Art of Trench, kde zákazníci z celého světa sdílejí své fotografie v kabátech od této proslulé britské značky. Podle žebříčku Interbrand se dokonce jedná o nejrychleji rostoucí módní firmu.

 

I další britské módní značky nechtěly zůstat pozadu. TopShop se proto spojil s gigantem Google. Společně daly firmy dohromady strategii, kde modelky a módní blogeři z celého světa fungovali jako průvodci kolekcí a celou show. Populární britská modelka Cara Delevigne si jako jedna z vybraných modelek vedla na Google+ online deník, kam přidávala obrázky a videa z příprav i samotné přehlídky.

 

Dalším bodem spolupráce je i aplikace “Be the Buyer”, přes kterou si mohou lidé sestavit vlastní kombinace outfitů z přehlídky, nebo se inspirovat u ostatních.

 

Zdroje: www.brandchannel.com, www.mashable.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.