Značka Gillette Venus přichází s ódou na pubické ochlupení

4. 6. 2021 | Kristýna Vozková
„Na tomto malém folikulu není nic ďábelského.” Přesto ale není jeho život žádná legrace. V nové reklamě značky prodávající dámské holicí strojky zpívá ódu na ochlupení jeden malý chloupek a vyzývá k tomu, abychom se nestarali s láskou jen o to, co máme na hlavě, ale i o to, co máme v kalhotách.

Gillette Venus se toho rozhodně nebojí. A čeho? Pubického ochlupení. Dokazuje to ve své nové humorné reklamě, ve které jeden z chloupků pěje ódu na všechny své kamarády různých velikostí, tvarů i barev. Být v jeho kůži totiž není zrovna jednoduché. Pěknými vlasy se chlubí každý, ale když jde o porost, který má v kalhotách, tamsociální konvence velí mlčet! Značka Gillette ale poukazuje na to, že by lidské tělo nemělo být pro společnost tabu. A že bychom se o své pubické ochlupení měli starat se stejnou láskou jako o své vlasy, bez ohledu na to, jaký druh úpravy tam dole preferujeme. Všechny jsou totiž O.K. Aneb jak se zpívá v písni s příhodným názvem The Pube SongNa tomto malém folikulu není nic ďábelského.” 

I přesto však značka během průzkumu, který proběhl mezi 250 ženami zjistila, že se většina z nich stydí na veřejnosti použít slovo pubický” a když popisuje své intimní partie, používá raději eufemismy. Pouze 18 % dotázaných žen nazývá věci pravými jmény. Více než 50 % pak souhlasilo s tím, že společnost definuje, jaká úprava ochlupení je vnímána jako vizuálně přitažlivá. Přitom si však 56 % žen v USA přeje, aby bylo dostupných více produktů k péči o pubickou oblast a také aby existovalo více snímků, na kterých budou vidět různé varianty intimních sestřihů. Kristin Monaco, vedoucí produktového výzkumu značky Venus, uvedla, že z těchto důvodů se nová kolekce Pubic Hair & Skin Collection zaměřuje výhradně na tuto oblast a obsahuje čtyři produkty: vyhlazující exfoliant, gel na holení, žiletku a zklidňující sérum. 

The Pube Song vytvořila agentura Grey a ilustrovala ji animátorka a režisérka Sacha Beeley.

Značky, které bojují proti stereotypům

S kampaní, která vyzývá ženy k tomu, aby se vzbouřily proti konvencím a řídily se heslem „moje chlupy, moje volba” přišla také značka VeetKampaň Your Body Hair, Your Choice pro ni vytvořila agentura BETC Paris

V posledních letech tak společnosti vyrábějící produkty (nejen) pro dámskou intimní hygienu usilují o boření mýtů a rušení stigmat spojených s lidským tělem. Značka Ria nedávno představila kampaň poukazující na to, jak důležité je pro ženy během menstruace pohodlí.  Libresse v roce 2018 zašla ještě dále a přišla s písní opěvující vagínu. V tom samém roce zabodovala na Cannes Lions značka Bodyform se svou kampaní Blood Normal, která ukazovala realisticky menstruační krev. Zpívající pubický chloupek tu ale skutečně ještě nebyl.

Zdroje: thedrum.comfastcompany.commusebycl.io

 
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.