Durex bojuje proti HIV svou první globální iniciativou

27. 11. 2012 | Petr Michl
Výrobce kondomů Durex je známý svou komunikací založenou na humoru a lascivní nadsázce. Jeho nová kampaň je postavena jen na závazku – za každé sdílení daruje jeden kondom.

Výrobce kondomů Durex je známý povedenou marketingovou komunikací založenou na humoru a často i lascivní nadsázce. Včera nicméně spustil kampaň, v které není moc o čem žertovat. V rámci své první globální iniciativy podporuje letošní světový den proti AIDS na sociálních sítích. Za každého člověka, který na Twitteru použije do 1. prosince tohoto roku hashtag #1share1condom, daruje společnost jeden kondom. Strop si Durex stanovil na 2,5 milionu kondomů. Tedy číslo, jež má symbolizovat oficiální počet lidí, kteří byli během minulého roku infikováni virem HIV.

 

Podstata kampaně je vysvětlená ve výše uvedeném videu. Jeho sdílení + sdílení obrázku níže z facebookové stránky Durexu by mělo být také spouštěčem darování jednoho kondomu.

Kondomy budou rozděleny různým programům, jež proti šíření HIV bojují. Marketingový ředitel značky pro Austrálii, Chris Tedesco, to komentoval pro portál Mumbrella: „Dvojitý účel kampaně je zvýšit povědomí o HIV a zároveň darovat kondomy programům, které smysluplně napomáhají prevenci HIV. Naším hlavním cílem je přispět k snížení výskyt přenosu HIV o 50 % do roku 2015“.

Durex se zapojuje v boji proti AIDS již dlouhodobě. Mimo speciálních kampaní, které akcentují nebezpečí nákazy HIV, tak ale vlastně činí samotnou produkcí kondomů a jejich propagací. Tu zvládá s bravurou a humorem, níže naleznete výběr našich nejoblíbenějších reklam.

 

 

Zdroje: www.brandchannel.com, www.mumbrella.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: