PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • AI
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok

Public Relations


  • Úvod do PR
  • Nástroje PR
  • Formy PR
  • Krizová komunikace
  • Interní komunikace
  • Sponzoring & fundraising
  • Aplikované PR
Marketing Journal
Formy PR

PR bitva jinak: Severní Korea posílá balóny s výkaly, Jižní Korea hraje přes hranice K-pop

Amazon Formy PR

Co stálo za úspěchem velkého 'vyčůraného' pranku na společnost Amazon?

Formy PR Marketingové nástroje

Nová kampaň na podporu očkování proti covidu působí zatím krotce. Je z ní cítit strach z přehnaných slibů

Kampaně na sociálních sítích Virální marketing

Volodymyr Zelenskyj: prezident, komik, hrdina a také hvězda sociálních médií

Budování značky

Z ruské zmrzliny bude ukrajinská aneb Značky nechtějí mít s Ruskem společný ani název

Formy PR

Zimní olympiáda v Pekingu je ukázkovým příkladem sportwashingu. Západní společnost ale těžko přesvědčí

Formy PR

PR stunt: na symbol kapitalismu na Wall Street se dívá bronzová gorila z memů

Formy PR Interní komunikace Krizová komunikace Media Relations

Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy

Formy PR Media Relations

Reportáž z Communication Summit 2021: Dokument V Síti vznikl díky propracované CSR strategii O2

Budování značky

Nehrajeme, vyhrajeme! Netradiční kampaň brněnského klubu Fléda rekapituluje pandemický rok v hudebním byznysu

Instagram Kampaně na sociálních sítích Komentář TikTok

Vládní spolupráce s influencery z TikToku sklízí nenávist. Děje se tak po zásluze?

Formy PR Komentář Krizová komunikace

Slovenská prezidentka školí v tom, jak má vypadat komunikace v krizi. Srovnání se Zemanem je k pláči

Komentář

Rasový rebranding pokračuje. Chceme vymazat historii, nebo zachovat krásné vzpomínky na dětství?

Formy PR

Evoluce v PR: Co se změnilo za posledních 20 let

Formy PR Krizová komunikace

Krizová politická komunikace s ženským dotekem: od tiskové konference s dětmi po návštěvu seniorů

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další 5
Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy
Evoluce v PR: Co se změnilo za posledních 20 let
Nároky na plánování a přípravu PR kampaní ve farmacii
Případová studie z Babeltalk: Prezidentská kampaň Pavla Fischera dokázala za několik měsíců překonat handicap pana neznámého
Bláznivé PR nápady, které neselhaly — část 2
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

To nejlepší z moderního marketingu
do vašeho inboxu.

Čistá inspirace jednou za 2 týdny.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?