Valentýn jako marketingový nástroj

14. 2. 2012 | Bednářová Daniela
Svátek zamilovaných a jeho využití pro reklamní účely na Facebooku, Twitteru, Googlu a jinde.

Valentýn – svátek všech zamilovaných a taková menší komerční bublina. Právě dnes (14. února) bude vše vrcholit. Jak ale využít Valentýna pro účely marketingu? Řešení je spousta.

Heineken vymyslel pro svoje fanoušky na Facebooku speciální zpívané pozvání na rande. Můžete svému drahému či drahé poslat speciální serenádu. Ale neočekávejte žádné nudné rýmovačky. Na výběr máte třeba pozvánku na společné surfování na lávě nebo projížďku na pštrosovi.

Aplikace Instagram, která umožňuje svým uživatelům sdílení fotografií, má na letošního Valentýna speciální sesterský projekt – Lovestagram. Tuto aplikaci vytvořila přítelkyně jednoho z tvůrců Instagramu Kaitlyn Trigger jako valentýnský dárek pro svého přítele.

Na Twitteru může zase váš zamilovaný tweet namluvit Ted Williams, který byl v minulém roce velkou internetovou senzací. Bezdomovec se zlatým hlasem na letošní svátek zamilovaných namluví na Twitteru několik nejlepších vyznání lásky s hashtagem #voiceoflove.

Google pojal lásku poněkud matematicky a pro milovníky grafů a závorek nabízí zamilovanou rovnici. Když zadáte do Googlu tento tajuplný vzorec
sqrt(cos(1.5x))*cos(200x)+sqrt(abs(x))-0.7)*(4-x*x)^0.01, sqrt(6-x^2), -sqrt(6-x^2) from -4.5 to 4.5
zobrazí se vám speciální valentýnský graf.

Nejen velké společnosti mají speciální valentýnskou marketingovou strategii. Jedna malá firma vyrábějící poznámkové bloky vytvořila pro zamilované bloček v červené barvě a propaguje ho video spotem s osobním vyznáním lásky.

Zdroje: www.mashable.com, www.blog.hudsonhorizons.com, www.antleragency.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: