Yahoo! sází na interaktivní reklamní formát Living Ad

30. 1. 2012 | DB
Nový reklamní formát Living Ad interaktivně zapojuje příjemce do reklamního sdělení. 10 jiných aplikací Yahoo! končí.

Společnost Yahoo! oznámila, že končí s podporou pro 10 aplikací pro chytré telefony a tablety. Mezi nimi jsou aplikace jako Yahoo! Answers, Yahoo! Movies a Yahoo! News. Tyto aplikace zůstanou i nadále nějakou dobu funkční, jen už nebudou dále inovovány.

Yahoo! se rozhodlo udělat místo pro nové a lepší aplikace a skončit s těmi, které už nemělo cenu dále rozvíjet. Mezi budoucí generaci patří podle Yahoo! aplikace IntoNow a Livestand, pro ně jsou připravovány i další inovace. Aplikace Livestand sloužící uživatelům pro přehledný a vizuálně zajímavý přísun zpráv z oblíbených novin a časopisů do jejich iPadu je platformou pro nový projekt Yahoo! s názvem Living Ad.

 

Living Ad využívá specifického zacházení s tabletem. Snaží se o interaktivního zapojení příjemce do reklamního sdělení. Podle tvůrců se jedná o smíchání televizního, časopisového a online reklamního formátu. Mix atraktivního videa, fotografií a interaktivních prvků okořeněný o osobní přístup by mohl být správným receptem na úspěšnou propagaci produktu. Jako jedna z prvních se snaží o úspěch s tímto typem reklamního formátu pro iPady společnost Toyota s hybridním autem Prius V.

Prvnímu spotu předcházela studie porovnávající klasickou reklamu v podobě fotografie a ve formátu Living Ad. Nový způsob reklamní prezentace měl vliv na lepší názor na značku u 24 % lidí, ti také měli víc tendenci si o reklamě a značce povídat.

Zdroje: www.mashable.com, www.marketingland.com, www.ymobileblog.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: