IEA 2009 zná své vítěze

19. 6. 2009 | Brož František
Výsledky čtvrtého ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards 2009.

iea 2009 vyhlášení vítězů

Ilustrační obrázek, zdroj: www.iea,cz

Kdo se včera dostavil na galavečer, pořádaný při příležitosti předávání cen Internet Effectiveness Awards, ten jistě neprohloupil. Stejně jako při konferenci, která slavnosti předcházela, byla atmosféra téměř dokonalá, zkrátka taková, jakou ji slibovaly propagační materiály - kouzelná.
Večer uváděl Petr Kasnar s Miachaelou Salačovu, kteří předávání cen prokládali svými bonmoty a zejména kouzly. Jak tedy celý magický večer dopadl?

Seznam oceněných projektů v soutěži Internet Effectiveness Awards 2009:

Grand Prix 2009

PaySec

Zadavatel: ČSOB – Poštovní spořitelna
Dodavatel: OgilvyInteractive
http://www.paysec.cz

PaySec vytvořila ČSOB a Poštovní spořitelna. PaySec je nicméně nezávislý platební nástroj, pro jeho užívání není nutné být klientem nějaké konkrétní banky a je to tak první nezávislý platební internetový nástroj na českém trhu.

Cílem bylo během první fáze kampaně získat minimálně 10.000 uživatelů PaySec a maximálního rozšíření nástroje mezi internetové obchodníky. Sekundárním cílem bylo vybudování značky PaySec.

Vzhledem k velmi omezenému rozpočtu, celá kampaň byla primárně postavena na alternativních online médiích, velkém množství přesně cílených formátů a specifickém PR, díky kterým byly představeny jeho výhody mezi uživatele (segmentovaná display reklama, specifické sestavy klíčových slov či vlastní profil v největších sociálních sítích jako např. Facebook). Žádná jiná propagace mimo internet neproběhla.

Současně byla navázána strategická partnerství s předními e-shopy i ziskovými či neziskovými organizacemi, které využívají on-line platby za účelem nakupování, dárcovství či jiných finančních transakcí. Díky těmto partnerstvím, která neustále přibývají a v současné době jich je 150, se daří úspěšně šířit produkt jak do podvědomí internetových uživatelů, tak i do praxe. Akvizice nových partnerů produktu či zlepšování možností stávajících partnerů patří nyní mezi klíčové aktivity produktu.

Kreativní zpracování konceptu je založeno na charakteristickém vizuálním prvku, který je využit v rámci celé kampaně. Objektem je maňásek připomínající Pejska. Plyšový Pejsek účinkuje v hlavní roli ve 2 desítkách virálních videí tematicky zaměřených na největší e-shopy nebo demonstrující funkcionalitu služby PaySec. Videa jsou pravidelně přidávána a aktualizována na hlavních videoserverech (YouTube, Stream).
Hlavním nástrojem pro registraci nových uživatelů a vysvětlení produktu a jeho výhod pro placení na internetu primárně zůstává specializovaný web: www.paysec.cz.
Součástí stránek je řada interaktivních prvků: virtuální průvodce, personalizovaná zvuková e-card nebo unikátní aplikace tzv. Pejskyzátor.

PaySec získal během prvních měsíců kampaně 15.000 registrovaných uživatelů a přes 100 strategických partnerství, což z něho v současnosti udělalo nejrozšířenější platební nástroj daného typu na českém internetu.

(zdroj: www.iea.cz)

Charita a nadace

Skuteční lidé potřebují skutečnou pomoc

Zadavatel: Člověk v tísni, o. p. s.
Dodavatel: Flier, s.r.o.
http://www.skutecnapomoc.cz

Státní správa a samospráva

Nemyslíš? Zaplatíš!

Zadavatel: Ministerstvo dopravy ČR
Dodavatel: Euro RSCG 4D Digital
http://www.nemyslis-zaplatis.cz

Bankovnictví a finance

PaySec

Zadavatel: ČSOB – Poštovní spořitelna
Dodavatel: OgilvyInteractive
http://www.paysec.cz

Spotřební zboží a služby

Sony Tvůj úsměv

Zadavatel: Sony
Dodavatel: První multimediální, s.r.o.
http://www.tvujusmev.cz

Ticketpro

Zadavatel: Ticketpro Limited
Dodavatel: Et netera a.s.
http://www.ticketpro.cz

Telekomunikace

sms.sluzba.cz

Zadavatel: Axima spol.s r.o.
Dodavatel: Axima spol.s r.o.
http://sms.sluzba.cz

Zábava

Ticketpro

Zadavatel: Ticketpro Limited
Dodavatel: Et netera a.s.
http://www.ticketpro.cz

Cestovní ruch

CLICK4SKY.com

Zadavatel: ClickforSky, a.s.
Dodavatelé: Mather Advertures, s. r. o., AARON GROUP spol. s r.o.
http://www.click4sky.com

Auto-moto

ŠkodaPlus

Zadavatel: ŠKODA AUTO a.s.
Dodavatel: První multimediální, s.r.o.
http://www.skodaplus.cz

Média, marketing a reklama

Vánoční andělská prasátka

Zadavatel: Kofola a.s.
Dodavatel: SYMBIO Digital, s.r.o.
http://kofolaap.symbio.cz/

Malé invenční projekty

Mikroblogy.cz

Zadavatel: T. Jindříšek, B. Zbranková, J. Řežáb
Dodavatelé: J. Nohejl, J. Hromek, T. Pojeta, L. Černocký, Face It, Candytech
http://www.mikroblogy.cz

Ocenění za inovace

itkult.com

Zadavatel: Inscape s.r.o.
Dodavatel: Lundegaard s.r.o.
http://www.itkult.com

Pixmac

Zadavatel: Pixmac s.r.o.
Dodavatel: Pixmac s.r.o.
http://www.pixmac.com

Best New Business

itkult.com

Zadavatel: Inscape s.r.o.
Dodavatel: Lundegaard s.r.o.
http://www.itkult.com

Osobnost s Největším přispěním k rozvoji internetu

Winter Jaroslav

Za pomoc zdravotně postiženým, pro které je internet a počítač hodnota, kterou si my "zdraví" neumíme ani představit, za organizační úsilí při již devátém ročníku internetové konference pro osoby se zdravotním postižením - INSPO, za založení a organizaci pravidelné akce "Březen - Měsíc Internetu", za spoluzaložení "Asociace informačních systému pro osoby se specifickými potřebami". Internet popularizoval už jako redaktor týdeníku Profit v dobách, kdy o něm většina lidí mnoho nevěděla. Přispěl k rozšíření internetu a jeho smysluplnému využívání v ČR bez oslnivých milionových "exitů". Autor, tvůrce a šéfredaktor portálu pro zdravotně postižené HELPNET.

(zdroj www.iea.cz)


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: