PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok

Média


  • Mediální nosiče
  • Mediální scéna
Marketing Journal
Kampaně na sociálních sítích Případové studie

Štěpán Wolde na CIF 2020: Blíží se definitivní vítězství internetového videoobsahu?

Marketingový výzkum

Czech Internet Forum 2014: Více než polovina internetových uživatelů kritizuje zpravodajství pro bulvární obsah

Facebook Reklamy na Facebooku Reportáže YouTube

Občanský aktivismus zachraňuje Kyselku

Facebook Instagram Twitter

Atleti se bouří proti restrikcím při používání sociálních sítí

Facebook Interní komunikace Rozhovory Twitter

Nejlepší interní magazín Evropy je tvořen "in house"

Interní komunikace Reportáže

Interní časopis nemá být hlásná trouba pana generálního

Formy PR Media Relations Reportáže YouTube

Recenze: Steve Jobs – Konfigurace vnitřního já

Facebook

Jak vydělat na mediálním strachu

Facebook Marketingový výzkum Mobilní aplikace

Noviny, internet, televize, šeptanda. Jak je konzumováno lokální zpravodajství?

Marketingový výzkum Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Tabletům se daří, letos mají tvořit 15 % prodejů počítačů

Zrušení reklamy v ČT: Čeká inzertní trh revoluce?

Marketingový výzkum Mobilní aplikace

Proč nejsou tradiční média mrtvá?

Google Mobilní zařízení Reklama online

České tištěné magazíny si na tabletech vylámou zuby

Mobilní aplikace Mobilní zařízení Podpora prodeje

Čtečky elektronických knih, zboží jako každé jiné

Facebook Google Mobilní aplikace Mobilní zařízení

Americká média a technologické značky – souboj Applu a Googlu

1 2 3 4
Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.