Marketingový slovníček

Výběr stránek podle počátečního písmene
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
pojem odpovídající význam

venkovní média

billboardy, stadiony, dopravní prostředky

věrnostní program

hlavním cílem je přimět zákazníka, který si již někdy v minulosti náš produkt nebo službu koupit, aby se stal zákazníkem pravidelným, toho se dosahuje za pomoci věrnostních programů, což obnáší ve většině případů vyplnění věrnostní karty a zákazník následně dostává nabídky s marketingovými prvky, jako jsou slevy, výhody při nákupu, obdržení bodů a následné dárky za ně, věrnostní program vytváří dlouhodobý vztah mezi prodejcem a zákazníkem

vícerozměrné měření

zmapuje se spotřebitelské vnímání ideálních bodů pomocí většího výběru značek, tím se zjistí kritéria výběru

vlastní zprávy

subjekt potvrzuje zkoumaný objekt

vnímání

proces, v němž probíhá organizace a interpretace smyslové zkušenosti

vnímatelná změna podnětu

čím je počáteční úroveň vnímání vyšší, tím je větší změna vnímání

volba médií

jaké médium bude vybráno pro připravovanou reklamní kampaň

volní proměnné

dochází k nim v důsledku jednání

vybavování

informace se vybaví při podnětu, který s ní určitým způsobem souvisí

výchozí základna

odhadovaný prodej bez složky podpory prodeje

vyhledávání

spotřebitel se pokouší zjistit co nejvíce informací o výrobku

výhodná obchodní nabídka

jakákoliv podpora, nabízená maloobchodníkovi výrobcem

vyhýbání se reklamě

spotřebitelé se nechtějí na reklamu dívat, slyšet či ji číst

výměna

proces vzájemných ústupků a kompromisů mezi jedinci ve vztahu k problému a jeho řešení

vymezující sleva

aby sleva byla poskytnuta, musí daný segment splnit určité požadavky
stránka: 1 2 3
.